بسم الله الرحمن الرحیم
djsaeedkhanدوشنبه - 9 فوریه 2015

با سلام و عرض ادب . همانطور که مستحضرید در مسابقات بین المللی مالزی ، نتیجه ای غیر قابل باور رقم خورد و نماینده شایسته کشورمان از کسب رتبه نخست این مسابقات بازماند . در این مطلب قصد داریم تلاوت متسابقین حائز رتبه را تقدیم شما عزیزان کنیم تا خود به خوبی در جریان جند و چون این نتایج غیر واقعی قرار بگیرید…

حامد ولی‌زاده خلخالی، قاری کشورمان در این دوره از مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با کسب ۸۷٫۶۷ امتیاز در بخش قرائت پنجم شد. درهر دو بخش قرائت و حفظ قرآن کریم نمایندگان منتخب مالزی به عنوان نفرات برگزیده انتخاب شدند.
بر اساس اعلام هیئت داوران این دوره ازمسابقات در بخش قرائت «احمد تیرمیزی بن علی» از مالزی با کسب ۹۳٫۳۰ امتیاز در جایگاه نخست قرار گرفت، «محمت بیلیر» از ترکیه با کسب ۸۹٫۲۱ امتیاز در جایگاه دوم ایستاد و «احسان نزولا ضمری» از اندونزی با کسب ۸۸٫۷۲ امتیاز نفرسوم شد؛ همچنین «محمد عبدالامین» نیز با ۸۷٫۸۰ امتیاز در رتبه چهارم قرار گرفت.
در بخش حفظ نیز«محمد ارشاد بن عبدالله» از مالزی، «عبدالله محمد الخیری» از عربستان و «عبدالحامد سلیم حامد ابو شریعه» از قطر به ترتیب در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

نحوه امتیازدهی هیئت داوران در بخش حفظ و قرائت قرآن کریم به شرح زیر صورت گرفت؛ در بخش حفظ قرآن کریم؛ حفظ  ۵۵ امتیاز، تجوید و فصاحت ۳۵ امتیاز و صوت و ادا و ترنم ۱۰ امتیازو در بخش قرائت؛ تجوید ۴۰ امتیاز، ترنم ۲۵ امتیاز، فصاحت ۲۰ امتیاز و صوت ۱۵ امتیاز.
اعضای هیئت داوران این دوره از مسابقات از کشورهای مالزی (چهار تن)، مصر (دوتن) و از کشورهای مغرب، اردن، برونئی، عربستان سعودی، لبنان، قطر، اندونزی و تایلند (یک نفر) به ریاست «عثمان بن مصطفی» رئیس سازمان توسعه اسلامی مالزی(جاکیم) بودند.
همچنین مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات با اجرای سرودهای مذهبی و تواشیح توسط گروه‌های مالایی و گروه منتخبی از قاریان شرکت‌کننده دراین دوره از مسابقات آغاز شد و در ادامه این آیین با قرائت بیانیه هیئت داوران توسط نماینده هیئت داوران و اهدای جوایز نقدی و نشان و لوح شرکت در مسابقات توسط پادشاه مالزی به برگزیدگان به کار خود پایان داد.

دانلود تلاوت احمد تیرمیزی بن علی – نفر اول

دانلود تلاوت محمت بیلیر – نفر دوم

دانلود تلاوت احسان نزولا ضمری – نفر سوم

دانلود تلاوت محمد عبدالامین – نفر چهارم

دانلود تلاوت حامد ولیزاده – نفر پنجم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

© تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت نزد "مجمع النور قرآن کریم کاشان" می باشد.