بسم الله الرحمن الرحیم
سیدعباس واسعی کاشانیسه‌شنبه - 15 دسامبر 2015

اختتامیه سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم اداره اوقاف و امور خیریه به مناسبت هفته وقف با حضور سعید طوسی قاری بین‌المللی در کاشان برگزار شد.

یکشنبه ۹۴/۹/۲۲

در این محفل نورانی که با مراسم اختتامیه سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری اوقاف در مرحله شهرستانی به مناسبت هفته وقف در مسجد صفاری کاشان برگزار شد، با حضور قاری برجسته جوایز به همراه تقدیرنامه و تندیس یادبود مسابقات به نفرات اول تا سوم اعطاء شد.

رشته‌های قرآنی حفظ کل،۲۰، ۱۰ و ۵ جزء، قرائت ترتیل و معارف همراه با رشته‌های اذان، دعاخوانی از جمله رشته‌های سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری اوقاف بود که در مقطع سنی بالای ۱۸ سال، بیش از ۵۲ نفر در این مسابقات حائز رتبه‌های برتر شدند .

جناب استاد توحیدیان،مسئول محترم نهاد قرآن کاشان،سخنران این محفل نورانی بودند.ایشان مختصری از پیشینه قرآنی کاشان ، به همراه گزارشی از فعالیتهای مؤسسات فعّال درحال حاضر کاشان،از جمله ( جامعة القرآن کاشان-نهاد قرآن کاشان-دارالقرآن کاشان-مجمع النور قرآن کریم کاشان-… ) را به سمع و نظر حاضرین در محفل رساندند که بسیار مورد توجه قرار گرفت.

جذاب ترین بخش این محفل،قرائت زیبا و دل‌نشین قرآن توسط قاری ممتاز و بین‌المللی کشور جناب آقای سعید طوسی بود،که سبب افزایش روحیه در فعالان قرآنی شهرستان به‌وی‍‍ژه متسابقین شده و هر رهگذری را به محفل نورانی قرآن سوق داد.

اجرای تواشیح گروه یاسین کاشان،به مدیریت استاد مجتبی تکیه بند ، در مدح حضرت علی بن ابیطالب (ع) و قرائت نفر برتر رشته قرائت و افتخار شهر کاشان، جناب آقای لطف‌آبادی و هم‌چنین اجرای برنامه حفظ توسط حافظ برتر شهرستان جناب آقای محمدی سده ،  از دیگر برنامه‌های اختتامیه سی و هشتمین دوره مسابقات قرآنی اداره اوقاف کاشان میتوان برشمرد.

( من الله توفیق )

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

© تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت نزد "مجمع النور قرآن کریم کاشان" می باشد.