بسم الله الرحمن الرحیم
سیدعباس واسعی کاشانیسه‌شنبه - 27 جولای 2021

محفل انس با قرآن کریم در شب عید سعید غدیر خم

محفل انس با قرآن کریم به مناسبت گرامیداشت عید سعید غدیر خم و بهره برداری از ساختمان جدید مسجد عطابخشی مرکز مجمع النور قرآن کریم کاشان برگزار گردید.

این محفل نورانی سه شنبه پنجم مردادماه پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در مسجد عطابخشی واقع در خیابان ملاحبیب الله شریف کاشان برگزار شد.

در این محفل قرآنی که با اجرای جناب استاد محمدحسن حسین پور و تلاوت قاریان و حافظان ممتاز شهرستان و کشور برگزار شد، حاضرین از تلاوت زیبای جناب استاد علی اصغر قدیری مفرد و جناب استاد حسن احمدی زاده و جناب استاد محمد جواد عطایی فرد بهره لازم را بردند.

همزمان از ساختمان جدید مرکز مجمع النور قرآن کریم باحضور مدیر مسئول مجمع النور قرآن جناب آقای سید عباس واسعی کاشانی و مسئول محترم اداره اوقاف و امور خیریه ، مسوولان ادارات و نهادهای شهرستان و مربیان موسسات قرآنی بهره برداری شد.

این مرکز قرآنی که توسط بخش خصوصی و تعدادی از خیرین و کمک اعضای فعال مجمع النور ساخت و تجهیز شده ، شامل قسمت نمازخانه در دو طبقه که برای فریضه نماز و در طول هفته برای برگزاری کلاسهای آموزشی قرآن و معارف استفاده میشود ، همچنین ساخت سرویس بهداشتی و وضوخانه و امکانات جانبی از دیگر کارهای مهم صورت گرفته است.

این مجموعه از سال ۱۳۶۸ شروع به کار کرده و افتخار دارد با همکاری موسسه جامعه القرآن و نهاد قرآن کریم کاشان در طول سال بصورت رایگان کلاسهای آموزشی حفظ ، صوت و لحن ، تجوید، تدبر در قرآن و معارف اسلامی و برگزاری محافل انس با قرآن و … را در دستور کار خود دارد.

مدیحه سرایی و پذیرایی از حاضرین ، پایان بخش این مراسم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

© تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت نزد "مجمع النور قرآن کریم کاشان" می باشد.