بسم الله الرحمن الرحیم
سیدعباس واسعی کاشانیچهارشنبه - 30 مارس 2022

برنامه های مجمع النور قرآن در ایام ماه مبارک رمضان

 

(( شبهای آسمانی ))

 

باتوجه به اینکه الحمدلله شیوع بیماری کرونا در کاشان کنترل و بیماری محدود شده ، دستورالعمل وزارت بهداشت و ارگانهای ذیربط است که همه فعالیتها بصورت عادی صورت گرفته ولی با رعایت نکات بهداشتی ،  که این امر شامل جلسات قرآنی در ایام ماه مبارک رمضان نیز میباشد .

طبق سنوات همه ساله جلسه ای با حضور مسئولین مجمع النور برگزار شد که پس از بحث و بررسی شرایط ، تدابیری مناسب اندیشیده و به اطلاع دوستان و علاقه مندان میرسد .

 

۱ ) مراسم جزء خوانی امسال بصورت حضوری و در مسجد عطابخشی ، مرکز مجمع النور قرآن کریم و با رعایت ضوابط بهداشتی انجام و بصورت زنده در شبکه های مجازی جهت استفاده علاقه مندان پخش خواهد شد.

۲ ) اجرای برنامه های آموزشی و طرح مسابقات و اهدای جوایز برای تشویق کودکان و نوجوانان

۳ ) برگزاری مراسم جشن نیمه رمضان و مراسم های احیا در شبهای قدر بصورت کامل و استفاده از تلاوت قاریان برجسته و پخش زنده مراسم در شبکه های مجازی

۴ ) تهیه و اهدای بسته های غذایی و افطاری جهت خانواده های تحت پوشش مرکز خیریه حضرت رسول اکرم ص مجمع النور قرآن

۵ ) هماهنگی با بانیان خیر در شبهای ماه رمضان و جمع آوری کمکهای مالی آنها در صندوق جلسه جهت هزینه های جاری مجمع النور از قبیل ، برگزاری کلاسهای مجمع ، تهیه هدایا ، برگزاری اردوهای تشویقی ، تعمیرات و نگهداری اموال و ساختمان مجمع النور ، انجام امور خیریه و ….

۶) برگزاری مراسم ویژه شب آخر ماه رمضان

در پایان از همه عزیزان مجمع النور قرآن که همه ساله ما را در اجرای هرچه بهتر این امور مساعدت نموده اند قدردانی کرده و خواهشمندیم اگر انتقاد یا پیشنهادی در هر زمینه ای دارند با ما در میان بگذارند و راهنمای ما باشند.

 

شماره تماس مجمع النور قرآن کریم     03155226232

 

(( من الله توفیق ))

 

خادم القرآن : سید عباس واسعی کاشانی ( رمضان ۱۴۴۳ )

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

© تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت نزد "مجمع النور قرآن کریم کاشان" می باشد.