بسم الله الرحمن الرحیم
سیدعباس واسعی کاشانییکشنبه - 11 دسامبر 2022


برگزیدگان جشنواره تلاوت‌های مجلسی استان اصفهان تعیین شد

کاشان، میزبان برگزاری مرحله استانی هفدهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی استان اصفهان بود که طی آن مهدی کهکشان از اصفهان ، محمدجواد نصیری از آران و بیدگل ، محمد پورسینا از اصفهان ، و احسان ابراهیمی از کاشان به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

فینال جشنواره ملی تلاوت‌های مجلسی در استان اصفهان در بخش آقایان پنجشنبه هفدهم آذرماه در شهرستان کاشان با حضور داود جعفری، دبیرکل جشنواره‌های قرآنی فجر و مردم قرآن‌دوست و همچنین جامعه قرآنی شهرستان کاشان در امامزاده سلطان عطابخش(ع) به میزبانی موسسه مجمع النور قرآن کریم کاشان برگزار شد.

در این مراسم که آخرین مقصد بخش استانی جشنواره تلاوت‌های مجلسی بود، ۹ نفر از شرکت‌کنندگان راه یافته به مرحله استانی از شهرستان‌های اصفهان ، کاشان ، آران و بیدگل و نجف آباد ، به منظور کسب سهمیه کشوری تلاوت کردند.

این مراسم که با حضور اساتید، قاریان و حافظان قرآن همراه بود در پایان و بعد از استماع ۹ تلاوت شرکت‌کننده و با نظارت استاد علی اکبر توحیدیان و استاد مصطفی اصفهانیان، حافظ بین‌المللی قرآن، چهار برگزیده مردمی و هیئت نظارت به نام‌های مهدی کهکشان و محمد پورسینا از اصفهان، محمدجواد نصیری از آران و بیدگل و احسان ابراهیمی از کاشان به مرحله کشوری راه پیدا کردند.




 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

© تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت نزد "مجمع النور قرآن کریم کاشان" می باشد.