بسم الله الرحمن الرحیم
سیدعباس واسعی کاشانییکشنبه - 15 می 2016

در چهارمین روز مسابقات بین‌المللی قرآن کریم ۱۷ قاری و حافظ قرآن به رقابت پرداخته و قاریانی چون عباس هاشمی، مهدی عادلی و گروه تواشیح محمد رسول الله(ص) به تلاوت و اجرای برنامه می‌پردازند.

 

 چهارمین روز از سی و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم عصر امروز یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه با رقابت ۱۰ حافظ و ۷  قاری در مرحله نیمه نهایی رشته حفظ کل و قرائت برگزار می‌شود.

در مرحله نیمه نهایی رشته حفظ کل به ترتیب حسین تنویر از کشور بنگلادش، الغالی الحافظ از چاد، اکبر هادیان از اندونزی، مفتاح الدین از تاجیکستان، آهمت سارایکایا از ترکیه، مجتبی فردفانی از ایران، جالو آلفا علی از سیرالئون و محمد عبدالفقیه از اندونزی، محمد طاهر حسن از نیجر و حسن اغدیثی از تونس به تلاوت می پردازند.

 در مرحله نیمه نهایی رشته قرائت نیز به ترتیب محمد حنیف از کشور هند ، سفراز محمد از بریتانیا، عبدالحسین سویدان از لبنان، معاذ آیت العین از ایتالیا، رجایی ایوب از تانزانیا، هاشمی از بلژیک و جیحان کودال از ترکیه  تلات خواهند داشت.

 برنامه‌های امروز با تلاوت آیاتی از قرآن کریم توسط قاری ممتاز و بین المللی کشورمان عباس هاشمی آغاز می شود

اجرای  گروه محمدرسول الله(ص) تهران، از دیگر برنامه‌های چهارمین روز سی و سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم تا پیش از اذان مغرب است.

در کرسی اذانگاهی امروز یکشنبه مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، استاد مهدی عادلی، آیاتی از قرآن را تلاوت خواهد کرد و اذان مغرب نیز توسط استاد سعید طوسی در مصلی امام خمینی (ره) تهران طنین انداز خواهد شد.

تلاوت آیاتی از قرآن کریم توسط امیرعلی یادگاری قاری نوجوان کشورمان، ابتهال خوانی توسط استاد حسن خانچی و تلاوت آیاتی از قرآن کریم توسط قاری مهمان، دسری زال قاری اندوزیایی پایان بخش برنامه های شامگاهی روز یکشنبه ۲۶ اردیبهشت‌ماه سی و سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم خواهد بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

© تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت نزد "مجمع النور قرآن کریم کاشان" می باشد.