بسم الله الرحمن الرحیم
سیدعباس واسعی کاشانیجمعه - 14 آگوست 2015

unnamed-248x158

کارگاه یک روزه آموزش مربیان قرآنی با حضور استاد برجسته بین ‌المللی ستوده‌نیا در کاشان برگزار شد.

مهدی نادعلی جمعه شب در جمع مربیان قرآنی این شهرستان اظهار کرد: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری این شهرستان توجه به آموزه‌های دینی و قرآنی را به عنوان یک اصل در برنامه‌های فرهنگی خود دنبال می‌کند.

وی با تأکید بر لزوم ارتقای سطح کمی و کیفی مربیان قرآنی کاشان افزود: مربیان قرآنی این شهرستان باید از آموزش‌های اساتید برتر کشوری و بین‌المللی بهره‌مند شوند تا بتوانند به موفقیت‌های بیشتری دست یابند.

به گفته وی، بهره‌مندی مربیان قرآنی از آموزش‌های تکمیلی به منظور رفع نواقص اطلاعات و آگاهی آنها، زمینه کسب رتبه‌های برتر کشوری و جهانی توسط آنها را فراهم می‌کند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی کاشان از آمادگی این سازمان برای مشارکت در ارائه آموزش‌های تکمیلی ویژه رده‌های مختلف سنی با مشارکت مؤسسات قرآنی خبر داد و خاطرنشان کرد: کاشان به عنوان شهر قرآن و نهج‌البلاغه باید از بهترین و تکمیل‌ترین آموزش‌های قرآنی برخوردار باشد لذا در راستای توسعه فعالیت‌های قرآنی در رده‌های سنی پایین آمادگی هر نوع همکاری را داریم.

نادعلی با اشاره به برگزاری آموزش تکمیلی مربیان قرآنی در فرهنگسرای مهر بیان کرد: این دوره به درخواست مربیان و قاریان قرآنی با حضور استاد برجسته بی‌المللی ستوده‌نیا برگزار شد.

وی با اشاره به حضور ۷۰ نفر از مربیان قرآنی در این کارگاه یکروزه یادآور شد: امیدواریم برگزاری چنین کارگاه‌هایی در ارتقای سطح کیفی مربیان و قاریان کاشانی مؤثر باشد و شاهد کیفی‌تر شدن مسابقات قرآنی در این شهرستان باشیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

© تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت نزد "مجمع النور قرآن کریم کاشان" می باشد.