بسم الله الرحمن الرحیم
djsaeedkhanدوشنبه - 9 فوریه 2015

نماینده اعزامی ایران به مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی گفت: به این دلیل که طی سال‌های گذشته حق قاریان ایرانی در مسابقات قرآن مالزی ضایع شده، روی اول شدنم حساب نمی‌کنم و بیشتر علاقه‌مندم تا تلاوت باکیفیتی داشته باشم.حامد ولی‌زاده، نماینده ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی در گفت‌وگویی با بیان اینکه اواخر ماه جاری برای شرکت در مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی اعزام می‌شوم، گفت: برای شرکت در این مسابقات تا حدودی آمادگی دارم که در این مدت باقیمانده با تمرین‌های زیاد، سعی می‌کنم که آمادگی کامل را به دست آورم.

طی مدت باقیمانده تا مسابقات مالزی تمرکزم را بالا می‌برم
وی افزود: برای کسب آمادگی بیشتر به منظور شرکت در مسابقات قرآن مالزی سعی می‌کنم طی مدت باقیمانده تمرکزم را بالا ببرم و طی این مدت بیشتر اجرا کنم، زیرا هر چه بیشتر اجرا داشته باشم، مهارتم نیز بیشتر می‌شود.
ولی‌زاده عنوان کرد: در این مدت ارتباط خود را با استاد احمد ابوالقاسمی از طریق اینترنت دارم و تلاوت‌های خود را برای استاد ابوالقاسمی می‌فرستم و استاد نظرش را درباره این تلاوت‌ها بیان می‌کند.
وی با اظهار امیدواری از اینکه در این دوره از مسابقات قرآن مالزی بتواند رتبه اول را کسب کند، گفت: طبق سال‌های گذشته، در مسابقات قرآن مالزی به قاری ایرانی رتبه اول نمی‌دهند؛ حداقل در این هفت یا هشت سال گذشته که این گونه بوده است! در مسابقات قرآن مالزی بحث فنی تلاوت دخیل نیست، بلکه بیشتر مسائل حاشیه‌ای و مسائل سیاسی مطرح است.
وی اظهار کرد: به این دلیل که طی سال‌های گذشته حق قاریان ایرانی در مسابقات قرآن مالزی ضایع شده و هیچ گاه رتبه اول را به ایرانیان نمی‌دهند، بنده نیز روی اول شدن زیاد حساب نمی‌کنم و بیشتر استرس آن را دارم که بتوانم تلاوت با کیفیتی داشته باشم تا اگر اساتید تلاوت من را شنیدند، بگویند که حقش اولی بوده است.
رتبه دوم سی و ششمین دوره مسابقات کشوری قرآن با یادآوری اینکه استاد احمد ابوالقاسمی به عنوان استاد راهنما در کنار بنده به مالزی اعزام می‌شود، عنوان کرد: طی هفته‌های گذشته بحث‌هایی مطرح شده بود مبنی بر اینکه استاد ابوالقاسمی نباید هر سال به عنوان استاد راهنما به مالزی اعزام شود، در حالی که به نظرم این بحث‌ها به هیچ عنوان منطقی نیست؛ زیرا قاریانی که اعزام می‌شوند، خودشان بیشتر تمایل دارند که با استاد ابوالقاسمی باشند.
وی افزود: بنده به عنوان نماینده ایران در مسابقات قرآن مالزی باید با کسی بروم که مرا کمک کند تا یک تلاوت خوب داشته باشم. سال‌ها است با استاد ابوالقاسمی کار می‌کنم و دوست دارم که وی به عنوان استاد راهنما در کنارم باشد. حضور استاد ابوالقاسمی در مسابقات قرآن به بنده احساس آرامش و راحتی می‌دهد.
طی هفته‌های گذشته بحث‌هایی مطرح شده بود مبنی بر اینکه استاد ابوالقاسمی نباید هر سال به عنوان استاد راهنما به مالزی اعزام شود، در حالی که به نظرم این بحث‌ها به هیچ عنوان منطقی نیست؛ زیرا قاریانی که اعزام می‌شوند، خودشان بیشتر تمایل دارند که با استاد ابوالقاسمی باشند.
استاد ابوالقاسمی روی تلاوت قاریان اثرگذار است
وی با بیان اینکه استاد ابوالقاسمی می‌تواند خیلی روی تلاوت قاریان اعزامی اثرگذار باشد، ادامه داد: زمانی که استاد ابوالقاسمی می‌تواند تأثیرگذاری بیشتری بر کیفیت تلاوت‌ها داشته باشد، چرا باید این حرف و حدیث‌ها را بشنویم که وی نباید هر سال برود و باید نوبتی باشد.
بنده به عنوان نماینده ایران در مسابقات قرآن مالزی باید با کسی بروم که مرا کمک کند تا یک تلاوت خوب داشته باشم. سال‌ها است با استاد ابوالقاسمی کار می‌کنم و دوست دارم که وی به عنوان استاد راهنما در کنارم باشد تا احساس آرامش و راحتی بیشتری داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

© تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت نزد "مجمع النور قرآن کریم کاشان" می باشد.