بسم الله الرحمن الرحیم
djsaeedkhanدوشنبه - 9 فوریه 2015

دبیر جشنواره قرآنی جوانان مساجد کشور موسوم به «مدهامّتان» با اشاره به هم‌زمانی مرحله کشوری این جشنواره با مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان از تغییر زمان برگزاری مرحله نهایی جشنواره «مدهامتان» خبر داد.«مرتضی طاهریان» دبیر اجرایی جشنواره مدهامّتان در گفت‌وگویی اظهار داشت: نهمین دوره جشنواره ملی «مدهامّتان» اواخر تابستان سال جاری کار خود را آغاز کرد و مرحله استانی این جشنواره از نیمه دوم شهریورماه تاکنون در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه مرحله نیمه‌نهایی جشنواره قرآنی «مدهامّتان» در برخی از استان‌های کشور برگزار شده است، افزود: این جشنواره در استان‌های البرز، زنجان، سمنان، سیستان‌وبلوچستان، فارس، کردستان، کرمان جنوبی، کرمانشاه، گیلان، هرمزگان و یزد برگزار شده است و سایر استان‌ها نیز تا پایان آبان این مرحله را برگزار خواهند کرد.
طاهریان با اشاره به برگزاری جشنواره مدهامّتان در بخش خواهران، افزود: برخی از استان‌های همچون یزد و فارس با استفاده از امکانات و ظرفیت‌های داخلی این جشنواره را در بخش خواهران نیز برگزار کردند که این امر نشان‌دهنده لزوم برپایی این جشنواره در بخش خواهران است.
دبیر جشنواره ملی مدهامّتان با بیان اینکه نهمین دوره این جشنواره در هفت رشته برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: جشنواره مدهامّتان در رشته‌های قرائت، حفظ، اذان، ترتیل، تفسیر، مفاهیم قرآن و نهج‌البلاغه و اذکار نماز در دو بخش زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال برگزار می‌شود که البته رشته‌های تفسیر و مفاهیم قرآن و نهج‌البلاغه تنها در مرحله استانی برگزار خواهد شد.

زمان برگزاری مرحله کشوری جشنواره «مدهامّتان» تغییر می‌کند
وی با اشاره به اینکه این جشنواره در زمستان سال جاری با حضور در استان خوزستان برگزار خواهد شد، گفت: مرحله کشوری جشنواره مدهامّتان قرار بود از نهم تا دوازدهم دی‌ماه برگزار شود اما با توجه به برگزاری مسابقات بین‌المللی دانشجویان مسلمان در ۱۱ دی‌ماه، زمان برپایی جشنواره مدهامّتان تغییر خواهد کرد.

طاهریان از آمادگی ستاد کانون‌های مساجد برای برپایی این جشنواره از ۲۰ آذرماه خبر داد و افزود: ما آمادگی برگزاری مرحله نهایی جشنواره «مدهامّتان» را از ۲۰ آذرماه داریم اما زمان نهایی برپایی این جشنواره پس از بررسی و رسیدن به نتیجه اعلام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

© تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت نزد "مجمع النور قرآن کریم کاشان" می باشد.