ضمن تبریک ایام و اعیاد ماه مبارک رجب و آرزوی سلامتی برای همه مسلمانان جهان به ویژه فرهنگیان، دانش آموزان و اولیای آنان، در راستای غنی سازی اوقاف فراغت دانش آموزان و خانواده‌های میهن عزیزمان، معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با هدف ایجاد شور و نشاط معنوی در خانواده‌ها و با امید “#شکست_کرونا” اقدام به برگزاری مسابقه بزرگ نصر در قالب‌های ۱۰ گانه کرده است. علاقه‌مندان می‌توانند بر اساس توضیحات موجود در پیام رسان‌ها به صورت خانوادگی و یا جداگانه در مسابقه شرکت کنند.

این مسابقه در ۱۰ رشته برگزار می‌شود که رشته‌های تـلاوت تقلیدی، اذان و مکبری، ویژه دانش آموزان پســـر دوره ابتدایی، رشته‌های حفظ جزء ۳۰ قــرآن کریم، مجری‌گری محافل قرآنی و خــطــبــه خوانی ویژه تمامی دانــــــــش آموزان و رشته‌های بازی‌های قرآنی، خوانش و نــمــایــش قصـه‌های معصومین (ع) و دعاخوانی و صـحـیح خوانی نماز ویژه دانــــــــش آمــوزان و اولـــیـــا است.

دانش آموزان و خانواده‌ها می‌توانند جهت دانلود محتوای مورد نیاز شامل فرم‌ها، کتاب‌ها و فایل‌های صوتی به کانال مسابقه در فضای مجازی به آدرس nasre۱۳۹۹ @ و همچنین سامانه serat.pt.medu.ir مراجعه کنند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، مهلت شرکت در مسابقه از ۲۰ اسفند ماه ۹۸ تا ۱۵ فرودین ماه ۹۹ است و شرکت کنندگان می‌توانند آثار و فایل‌های ضبط شده خود را از طریق پیام رسان‌ها به شماره تلفن ۰۹۰۲۹۱۸۷۱۴۵ ارسال کنند.