بسم الله الرحمن الرحیم
سیدعباس واسعی کاشانیپنج‌شنبه - 23 آوریل 2020

برنامه های مجمع النور قرآن در ایام ماه مبارک رمضان ۱۳۹۹

نشست هم اندیشی مسئولین مجمع النور قرآن کریم کاشان به منظور برنامه ریزی برای برگزاری مراسم در ایام ماه مبارک رمضان ۱۳۹۹ برگزار شد.

با توجه به دستورالعمل وزارت بهداشت و ارگانهای ذیربط مبنی بر تعطیلی تجمعات بعلت جلوگیری از شیوع بیماری تا اطلاع ثانوی که شامل جلسات قرآنی در ایام ماه مبارک رمضان نیز میباشد ، طبق سنوات همه ساله جلسه ای با حضور مسئولین مجمع النور برگزار شد که پس از بحث و بررسی شرایط ، تدابیری مناسب اندیشیده و به اطلاع دوستان و علاقه مندان میرسد .

۱ ) مراسم جزء خوانی امسال با توجه به شرایط توسط چند نفر از قاریان بصورت محدود و با رعایت ضوابط بهداشتی انجام و بصورت زنده در شبکه های مجازی جهت استفاده علاقه مندان پخش خواهد شد.

۲ ) اجرای برنامه های حفظ و صوت و لحن قرآن برای نوجوانان و برگزاری مسابقات قرآنی بصورت مجازی و اهدای هدایای نفیس به نفرات برتر هر رشته

۳ ) برگزاری مراسم احیا در شبهای قدر بصورت محدود و پخش زنده مراسم در شبکه های مجازی

۴ ) تهیه و اهدای بسته های غذایی و افطاری جهت خانواده های تحت پوشش مرکز خیریه حضرت رسول اکرم ص مجمع النور قرآن

۵ ) هماهنگی با بانیان خیر در شبهای ماه رمضان و جمع آوری کمکهای مالی آنها در صندوق جلسه جهت هزینه های جاری مجمع النور از قبیل ، برگزاری کلاسهای مجمع ، تهیه هدایا ، برگزاری اردوهای تشویقی ، تعمیرات و نگهداری اموال و ساختمان مجمع النور ، انجام امور خیریه و ….

در پایان از همه عزیزان مجمع النور قرآن که نمیتوانیم مانند همه ساله در خدمتشان باشیم عذر خواهی نموده و خواهشمندیم اگر انتقاد یا پیشنهادی در هر زمینه ای دارند با ما در میان بگذارند و راهنمای ما باشند.

(( من الله توفیق ))

خادم القرآن : سید عباس واسعی کاشانی ( رمضان ۱۴۴۱ )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

© تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت نزد "مجمع النور قرآن کریم کاشان" می باشد.