بسم الله الرحمن الرحیم
سیدعباس واسعی کاشانیجمعه - 5 آگوست 2016

مرحله نهایی دور پنجم مسابقه تلویزیونی «اسرا» در بخش قرائت تقلیدی استاد منشاوی با رقابتی فشرده و با معرفی نفرات برتر نهم مردادماه، پایان یافت.

در مرحله نهایی دور پنجم مسابقه تلویزیونی «اسرا» در بخش قرائت تقلیدی استاد منشاوی با رقابتی فشرده ،رتبه اول این مسابقات به رضا مدبر ۱۲ ساله از نوش‌آباد کاشان رسید.

در این مسابقات که به صورت زنده از شبکه قرآن و معارف سیما پخش و با حضور  سیدمحسن موسوی‌بلده، پیشکسوت و محمدرضا پورزرگری، قاری و هر دو از داوران بین‌المللی برگزار گردید، رضا مدبر قاری نوجوان نوش‌آبادی توانست با بالاترین امتیاز مقام اول را کسب نماید.

پس از اینکه هر یک از قاریان پس از انتخاب قرعه، تلاوت تقلیدی خود را در مقابل دو داور انجام دادند، در نهایت رضا مدبر ۱۲ ساله از نوش‌آباد کاشان با امتیاز ۸۶/۵، صادق رفعتی از روستای سرچشمه شهرستان جم بوشهر با امتیاز ۸۳/۵ و ابوالفضل حاجی‌زاده از شهر خورموج دشتی بوشهر با امتیاز ۷۹ در گروه سنی زیر ۱۶ سال حائز رتبه‌های برتر شدند.

با حضور محمدحسین محمدزاده، مدیر شبکه قرآن و معارف سیما و باقرزاده، مدیر گروه محافل و مسابقات، تندیس مسابقه و جوایز شرکت‌کنندگان اهدا شد.

در مجموع ۴۰ نفر از مرحله نیمه نهایی به مرحله پایانی این مسابقات در رشته‌های قرائت تقلیدی استادان منشاوی، مصطفی اسماعیل و عبدالباسط، قرائت آزاد، اذان، دعاخوانی به مرحله پایانی راه یافتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

© تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت نزد "مجمع النور قرآن کریم کاشان" می باشد.