بسم الله الرحمن الرحیم
سیدعباس واسعی کاشانیجمعه - 17 فوریه 2017

ابلاغ دستورالعمل چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم  

 

 

 

 

 

 
 

 

دستورالعمل اجرایی چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در سال ۱۳۹۶ ابلاغ و در آن زمانبندی برگزاری مراحل مختلف این مسابقات تشریح شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، دستورالعمل اجرایی چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم جهت برگزاری در سال ۹۶ ابلاغ شد.
در این دستورالعمل علاوه بر اعلام زمانبندی برگزاری این دوره از مسابقات، جدول معرفی مسابقات و رشته‌ها، زمان برگزاری مسابقات در بخش بانوان و آقایان، شرایط شرکت در مسابقات، ضوابط اجرایی رشته ها، مراحل و محتوای مسابقات و جشنوراه، سهمیه بندی استانی و جدول معافیت‌های مرحله‌ای رتبه‌داران تشریح شده است.
بر اساس این دستورالعمل اطلاع‌رسانی و تبلیغات مسابقات در سطح استان‌ها ثبت نام مرحله شهرستانی  از ۱۲ بهمن تا ۲۰ فروردین ماه ادامه دارد. مرحله شهرستانی نیز در بازه زمانی ۲۰فروردین ماه تا ۳۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و مرحله استانی نیز ۱۰ تیرماه آغاز می‌شود و به مرور تا ۱۲ مرداد ماه پایان خواهد یافت.
همچنین در این دستور العمل شیوه نامه اجرایی مسابقات رشته‌‌های حفظ ۵، ۱۰، ۲۰ و کل قرآن کریم، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، رشته های معارفی حفظ موضوعی قرآن،‌حفظ و معارف احادیث، تفسیر قرآن کریم، رشته های جشنواره ای دعاخوانی، همسرایی و همخوانی قرآن کریم، اذان، مقطع خوانی گروهی قرآن کریم همسرایی دو یا چند زبانه،‌ آثار کوتاه رسانه ای و انشاد انفرادی تشریح شده است.
در پایان این دستورالعمل نیز نحوه ثبت نام در این مسابقات نیز اعلام شده است، بر همین اساس ثبت نام برای حضور در این مسابقات از دو  راه سایت رسمی مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران به نشانی www.quraniran.ir و یا مراجعه حضوری به ادارت اوقاف و امور خیریه سراسر کشور صورت می‌گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

© تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت نزد "مجمع النور قرآن کریم کاشان" می باشد.