بسم الله الرحمن الرحیم
سیدعباس واسعی کاشانیچهارشنبه - 14 مارس 2018

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان از مجمع النور قرآن کریم کاشان بازدید و از نزدیک با فعالیت‌های این مؤسسه آشنا شد.

 

در این بازدید، سید عباس واسعی مدیر مؤسسه، گزارش کوتاهی از فعالیت‌ها و کلاس‌های روخوانی و روانخوانی ، تجوید ، مفاهیم ، حفظ و صوت و لحن قرآن را ارائه کردند.

 

مهندس حافظیان ، ریاست محترم اداره اوقاف و امور خیریه ، با ابراز رضایت از عملکرد این مؤسسه  راه کارهای پیشنهادی خود را برای ارتقای سطح کیفی فعالیت‌های قرآنی را در سطح شهرستان ارائه نمود.

وی در این بازدید با استناد به آیات قرآنی به بیان اهمیت فراگیری ، آموزش قرآن و همچنین تدبر و تفکر در آن پرداخت و فرمودند: شرکت کنندگان دردوره های قرآنی باید در همه زمینه ها و در همه عرصه ها بهترین بوده و الگویی از عاملین به قرآن باشند و اگر هدف فقط آموختن و کسب تخصص بدون تغییر و اصلاح در رفتار ، کردار و گفتار باشد این آموزش ها بی نتیجه خواهد بود.

رئیس محترم اداره اوقاف و امور خیریه در این بازدیدها با  اعلام رضایت از عملکرد مجمع النور قرآن کریم کاشان ، فرمودند: خدمت در حوزه فرهنگ علی الخصوص حوزه قرآنی توفیق بزرگی است که خداوند نصیب هر کسی نمی کند. 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

© تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت نزد "مجمع النور قرآن کریم کاشان" می باشد.